Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

Postlister

På arbeidsdager publiseres postlistene to dager etter at posten er kommet eller sendt. Postlistene inneholder oversikt over inngående og utgående post til kommunen. Av sikkehetsmessige årsaker publiseres ikke selve dokumentene, de kan du i postlista be om å få innsyn i:  I postlista haker du av i feltet "Ber om innsyn i dette dokumentet" på det du ønsker innsyn i, nederst på siden fyller du inn navn og epostadresse, klikk deretter på "Send" for å sende anmodningen.

Gausdal kommune har nå tatt i bruk en ny modul i saksbehandlersystemet for behandling av stillingssøknader. Det medfører at søknader på stilling nå vil komme på postlista, men uten synlig avsender. Det vil imidlertid bli utlagt offentlig søkerliste når søknadsfristen er gått ut slik at det vil gå fram hvem som har søkt stilling hos oss der. Søknader på korttidsvikariater publiseres fortløpende.

 

 


Uke 08


Uke 07


Uke 06


Uke 05


Uke 04


Uke 03


Uke 02


Uke 01


Uke 52


Uke 51


Uke 50


Uke 49


Uke 48


Uke 47


Uke 46


Uke 45


Uke 44


Uke 43


Uke 42


Uke 41


Uke 40