Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

Postlister

På arbeidsdager publiseres postlistene to dager etter at posten er kommet eller sendt. Postlistene inneholder oversikt over inngående og utgående post til kommunen. Av sikkehetsmessige årsaker publiseres ikke selve dokumentene, de kan du i postlista be om å få innsyn i:  I postlista haker du av i feltet "Ber om innsyn i dette dokumentet" på det du ønsker innsyn i, nederst på siden fyller du inn navn og epostadresse, klikk deretter på "Send" for å sende anmodningen.

Gausdal kommune har nå tatt i bruk en ny modul i saksbehandlersystemet for behandling av stillingssøknader. Det medfører at søknader på stilling nå vil komme på postlista, men uten synlig avsender. Det vil imidlertid bli utlagt offentlig søkerliste når søknadsfristen er gått ut slik at det vil gå fram hvem som har søkt stilling hos oss der. Søknader på korttidsvikariater publiseres fortløpende.

 

 


Uke 29


Uke 28


Uke 27


Uke 26


Uke 25


Uke 24


Uke 23


Uke 22


Uke 21


Uke 20


Uke 19


Uke 18


Uke 17


Uke 16


Uke 15


Uke 14


Uke 13


Uke 12


Uke 11


Uke 10


Uke 09