Flatavegen 2 er et bofelleskap med heldøgnstjenester til personer med utfordringer innen psykisk helse og rus. Hovedmålgruppe er personer mellom 18 - 35 år, men vi har også brukere som er eldre. Per i dag er det 5 beboere på Flatavegen 2, i tillegg er det oppfølging med enkeltbrukere som bor i egen leilighet. Flatavegen 2 har vært under oppbygging og utvikling over lengre tid, og er en arbeidsplass med stor takhøyde og faglig engasjerte medarbeidere.
I forbindelse med at en av våre faste ansatte skal ut i svangerskapspermisjon, søker vi etter en fagarbeider eller assistent i 100 % stilling. Vikariatet vil ha oppstart 01.10.2022 og har per nå en planlagt varighet til 01.01.2024.
Vi søker deg som er engasjert og tydelig – og som er opptatt av å bidra til og bedre hverdagen til mennesker med ulike psykiske utfordringer. Vi søker deg som er trygg i deg selv og evner å sette grenser og se løsninger i utfordrende situasjoner. Du må kunne jobbe systematisk, ha gode samarbeidsevner og evne å arbeide tett på andre. Erfaring med arbeid innen psykisk helse og rus er en fordel.
Stillingen består av tredelt turnus hvor hovedtyngden er nattevakter. Nattevaktene er konsentrerte, med gode friperioder i mellom. Det er arbeid hver tredje helg.
Arbeidsoppgaver:
• Målrettet miljøarbeid
• Bistand til praktiske gjøremål
• Boveiledning
• Observasjoner og journalskriving
• Delta i faglig utviklingsarbeid ved bofellesskapet
Ønskede kvalifikasjoner:
• Fagbrev og autorisasjon som helsefagarbeider/hjelpepleier er ønskelig
• God fysisk form
• Erfaring fra arbeid med mennesker med utfordringer innen psykisk helse og rus
• Gode kommunikasjons - og samarbeidsevner
• Fleksibel og løsningsorientert
• Pågangsmot
• Gode faglige og etiske holdninger
• Evne til å jobbe selvstendig og i tett samarbeid med kollegaer
• Evne til å jobbe målrettet
• Førerkort klasse B
Vi tilbyr:
• Et bofelleskap i faglig utvikling
• Regelmessig faglig veiledning
• Engasjerte kollegaer og et godt fagmiljø
• Varierte arbeidsoppgaver i et godt arbeidsmiljø
Personlig egnethet vil vektlegges i stor grad.
Søknad
Nærmere opplysninger fås ved henvendelse til daglig leder Hege Ek Sandvold, tlf. 97165565, hege.ek.sandvold@gausdal.kommune.no
Kopi av attester og vitnemål fremlegges ved intervju. ANsettelse skjer i henhold til gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Politiattest må fremlegges før arbeidet starter.
Gausdal kommune benytter elektronisk søknadsskjema. Du kan søke her.
Søknadsfrist: 7.august 2022.