Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

Postliste

På arbeidsdager publiseres postlistene minst to dager etter at posten er kommet eller sendt. Postlistene inneholder oversikt over inngående og utgående post til kommunen. Av sikkehetsmessige årsaker publiseres ikke selve dokumentene, de kan du i postlista be om å få innsyn i:  I postlista klikker du på lenke "Søk om innsyn i dokument" på det du ønsker innsyn i. Fyll ut felter for navn, epostadresse og evt kommentar og klikk på Send. Dette genererer en henvendelse til Gausdal kommune som besvares så snart som mulig.

Gausdal kommune har nå tatt i bruk en ny modul i saksbehandlersystemet for behandling av stillingssøknader. Det medfører at søknader på stilling nå vil komme på postlista, men uten synlig avsender. Det vil imidlertid bli utlagt offentlig søkerliste når søknadsfristen er gått ut slik at det vil gå fram hvem som har søkt stilling hos oss der. Søknader på korttidsvikariater publiseres fortløpende.

Søk i journal
Avdeling:
Dato: Klikk datofeltet for å velge en annen dato. Klikk deretter på "Oppdater" for å oppdatere listen.
Søk:
Dokumenttype: Alle Inngående dokumentUtgående dokument Notat
Offentlig journal
15/981-14
Dato: 12.09.2019 - Mottaker: *****************
18/1279-6
Dato: 12.09.2019 - Mottaker: Arnt Flutuen
19/1928-4
Dato: 12.09.2019 - Mottaker: Advokatfirmaet Johnsrud & Co AS
11/1251-4
Dato: 12.09.2019 - Mottaker: Åse Berith Alfheim
19/1996-2
Dato: 12.09.2019 - Mottaker: Kjell Åge Hagemoen
18/1455-14
Dato: 12.09.2019 - Mottaker: Hans Petter Hauge
18/1455-15
Dato: 12.09.2019 - Mottaker: Marianne M. og Ole Anders Aagaard
18/1455-16
Dato: 12.09.2019 - Mottaker: Skei seterlag