Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

Postlister

På arbeidsdager publiseres postlistene minst to dager etter at posten er kommet eller sendt. Postlistene inneholder oversikt over inngående og utgående post til kommunen. Av sikkehetsmessige årsaker publiseres ikke selve dokumentene, de kan du i postlista be om å få innsyn i:  I postlista haker du av i feltet "Ber om innsyn i dette dokumentet" på det du ønsker innsyn i, nederst på siden fyller du inn navn og epostadresse, klikk deretter på "Send" for å sende anmodningen.

Gausdal kommune har nå tatt i bruk en ny modul i saksbehandlersystemet for behandling av stillingssøknader. Det medfører at søknader på stilling nå vil komme på postlista, men uten synlig avsender. Det vil imidlertid bli utlagt offentlig søkerliste når søknadsfristen er gått ut slik at det vil gå fram hvem som har søkt stilling hos oss der. Søknader på korttidsvikariater publiseres fortløpende.
 

17.10.2018 Vi har fortsatt problemer med å få publisert postlistene etter at vi oppgraderte saksbehandlervertøyet vårt. Det arbeides med saken, men rettetid er foreløpig ukjent.

 

 

 


Uke 41


Uke 40


Uke 39


Uke 38


Uke 37


Uke 36


Uke 35


Uke 34


Uke 33


Uke 32


Uke 31


Uke 30


Uke 29


Uke 28


Uke 27


Uke 26


Uke 25


Uke 24


Uke 23